A Nintendo Switch venderá máis unidades o primeiro ano que a Wii U en toda a súa vida
luns, 30 de outubro do 2017
Nintendo presentou hoxe os seus resultados financeiros consolidados
dos últimos seis meses, confirmando o bo rumbo da compañÃa grazas á Nintendo
Switch, cunhas vendas netas de 374.041 millóns de iens (2.830 millóns de euros),
o que supón un incremento interanual do 173,4% (cando en 2016 caera un 33%) e
fai que a compañÃa revise as súas previsións de resultados para o ano fiscal
que remata o 31 de marzo de 2018.
A presentación de resultados permÃtenos coñecer detalles das vendas da Nintendo
Switch, que durante o semestre rexistrado colocou 4,89 millóns de consolas e
22,02 millóns de xogos, e incluso realizaron unha listaxe cos
xogos máis vendidos, que quedarÃan do seguinte xeito:
- The
Legend of Zelda: Breath of the Wild (con 4,7 millóns de copias)
- Mario
Kart 8 Deluxe (4,42 millóns de unidades)
- Splatoon
2 (3,61 millóns de copias)
- 1-2
Switch (1,37 millóns de unidades)
- ARMS
(1,35 millóns de copias)
ConfirmarÃase asà o pulo das franquÃas clásicas (Mario e Zelda) e o fenómeno no
que conseguiu converterse Splatoon,
mentres que ARMS quedou moi lonxe do
que Nintendo pretendÃa, e nin sequera a súa promoción foi capaz de convertelo
no grande éxito para Switch que pretendÃase. Cómpre destacar que Super Mario Odyssey aÃnda non está
incluÃdo no balance porque saÃu á venda en outubro, de aà que os resultados do
presente trimestre vaian ser moi interesantes, xa que confÃase en que tal
tÃtulo sexa un supervendas e tamén dispare as xa de por si elevadas vendas da
consola.
Tamén parece que o feito de que a Switch sexa unha consola para levar está a erosionar as vendas de xogos de Nintendo 3DS, que
caeron un 28% interanual, aÃnda que o lanzamento da New Nintendo 2DS XL
conseguiu que as vendas de consolas medrasen interanualmente un 5%.
De confirmarse as previsións de Nintendo, a Switch pecharÃa o seu primeiro ano con
máis unidades vendidas que a Wii U nos seus 5 anos de vida, deixando claro o
fracaso da anterior xeración e constatando que as consolas de videoxogos non
están mortas como moitos auspiciaran coa emerxencia dos smartphones e as
tabletas.