A feira E3 non será presencial en 2022 por mor da COVID-19
venres, 7 de xaneiro do 2022
Despois dunha edición do CES de Las Vegas na que practicamente
todas as presentacións se realizaron a través da Internet, e habÃa expositores tan
ridÃculos como o de LG, no que basicamente habÃa códigos QR para consultar en
liña os produtos que terÃan que estar fisicamente de non ser pola situación
sanitaria global, resulta evidente que o calendario de eventos tecnolóxicos de
2022 está en tea de xuÃzo, o que non afectarÃa só a eventos próximos como o
Mobile World Congress de Barcelona, senón que unha entidade como a
Entertainment Software Association (ESA) optou por anunciar que a
vindeira edición da feira E3 desenvolverase unha vez máis de xeito virtual ante
a preocupación pola pandemia.
Un comunicado da ESA asegura que «dados os actuais riscos para a saúde por mor
da COVID-19 e o seu potencial impacto na seguridade de asistente e expositores,
o E3 non se celebrará en persoa en 2022», o que pode parecer un exceso de
prudencia xa que a feira en cuestión celébrase no mes de xuño, pero enténdese
que dado que este tipo de eventos se organizan con moitos meses de antelación (tanto
polas reservas de espazos, como pola organización de viaxes, actividades,
xuntanzas profesionais...) prefiren optar pola prudencia que correr o risco de
ter que reprogramar toda a feira a poucas semanas da súa celebración (coas
perdas económicas que iso poderÃa supor).
Estaba previsto que o E3 mobilizase a máis de 50.000 profesionais do sector dos
videoxogos e a máis de 15.000 afeccionados, e a cancelación do encontro presencial
na práctica ten impacto a nivel de negocio, xa que a nivel de proxección mediática
nos últimos anos confirmouse que non era imprescindible que as presentacións
tivesen lugar en grandes auditorios en Los Angeles, como xustamente vén de
ratificar o CES de Las Vegas, que serviu para acoller centos de presentacións
de produtos pese a que as actividades se celebrasen virtualmente.