SimCity presenta problemas no seu lanzamento europeo
venres, 8 de marzo do 2013
Despois dunha estrea moi accidentada do xogo SimCity nos EE.UU., esperábase que o
desembarco europeo fose mellor, o que non foi posible, aÃnda que lograron estabilizar parcialmente
os servidores que teñen que atender os millóns de peticións de usuarios que
queren gozar deste xogo que fai un uso intensivo da conexión á Internet, sen
que os servidores de Electronic Arts estean preparados para tal volume de
accesos. Intentaron
paliar a situación desactivando numerosas funcionalidades do xogo, o que non está a chegar para normalizar o seu funcionamento, levando a reaccións como a de Amazon, que decidiu
deixar de vender temporalmente o xogo como descarga dixitail.
Lucy Bradshaw, vice presidenta senior de Maxis, estudo detrás do xogo, asegura
que nas
últimas 48 horas incrementaron a capacidade dos seus servidores un 120%, o
que conseguiu reducir drasticamente as incidencias, aÃnda que sen chegar
arranxar a situación totalmente, agardando que durante a fin de semana poidan completar
tal meta, para que os usuarios que merquen o xogo poidan gozar da experiencia
de construÃr as súas propias cidades no seu PC.
- Lucy Bradshaw anunciou que compensarán os fallos en SimCity regalando aos seus usuarios un xogo do catálogo de EA
En vista dos problemas causados, Bradshaw anunciou que o vindeiro dÃa 18 os
usuarios que padecesen os problemas destes dÃas recibirán un correo electrónico
cun cupón para descargar de balde un xogo de Electronic Arts como compensación.
Para evitar que os problemas vaian a máis, dende
EA suspenderon a campaña promocional de SimCity,
instando tamén aos seus afiliados a parar de promover o xogo activamente. Cando
este grande lanzamento para PC funcione con normalidade é de agardar que se
animen a promocionalo para conseguir mellorar as súas vendas, aÃnda que en
vista da vaga de usuarios que recibiron no seu lanzamento non parece que vaia
ser preciso que dean moito bombo ao xogo.